بسته 3DSMAX 2019

 

 

بعنوان تهیه کنندگان این بسته آمورشی معتقدیم که کامل ترین بسته آموزش تری دی مکس 2019 فارسی را تهیه نموده ایم . سرفصل و سیلابس قرار داده شده در ادامه این صفحه تنها عنوان های مربوط به مجموعه ویدئو های موجود در این بسته است که موید ادعای ماست .

برای مشاهده و دانلود نمونه ویدئو های بسته اینجا کلیک کنید.

 

 

 

برای آموزش هر نرم افزار دو قسمت کلی وجود دارد ...

ابتدا اطلاع و آگاهی از امکانات تحت اختیار و قابل استفاده در نرم افزار 

و سپس انجام پروژه در نرم افزار با استفاده از این ابزار و امکانات موجود

 

در بسته تری دی مکس 2019 هدف ما مرحله اول یعنی معرفی و آموزش تمامی امکانات ،ابزار و دستورات موجود در تری دی مکس 2019 به شما کاربران عزیز بوده است.

و در بسته آموزش مدلسازی اقدام به انجام مدلینگ آبجکت و پروژه های کلاسیک و مدرن در حوزه معماری خواهیم نمود.

 

از آنجاییکه تری دی مکس  در زمینه های زیادی کاربرد دارد مانند معماری ، طراحی قطعات صنعتی ،صنعت مبل ،بازی های رایانه ای و ... در آینده ای نزدیک بسته های آموزش مدلسازی اختصاصی برای تک تک این زمینه ها تهیه خواهیم نمود.

 

شرکت اتودسک هر ساله ورژن جدیدی از نرم افزار های خود را با امکانات جدید یا بهینه شده قبل منتشر می کند اما بسیاری از کاربران به دلیل تفاوت زیاد محیط کاربری ورژن جدید با ورژن های قبلی همچنان ترجیح می دهند از ورژن های قدیمی مانند 2014 یا قبل آن استفاده نمایند.

به عبارت دیگر به کار با همان ورژن تری دی مکس قبلی عادت کرده و به دلیل همین تفاوت زیاد در امکانات و ظاهر محیط کاربری و عدم وجود آموزش مناسب برای ورژن جدید جسارت سویچ روی ورژن جدید را برای انجام کار ندارد.

چه بسا هنرجویانی که پس از مشاهده آموزش های ورژن جدید مطمئن شود که کلیت ابزار و دستورات نرم افزار نسبت به ورژن قبلی تغییری نکرده و صرفا تفاوت ها در ظاهر محیط کاربری و تعداد کمی از دستورات نرم افزار تری دی مکس است.

در این بسته بیش از 250 کلیپ با میانگین طول مدت 4 دقیقه و با موضوع اختصاصی و مجزا ضبط شده است تا حتی پس از مشاهده بسته و تسلط بر محیط جدید اگر در مورد دستور یا ابزاری مانند snap  مشکل ،سوال و ابهامی داشته باشد ،یافتن آن موضوع مشخص مثلا دستور snap راحت و سهل باشد.

به همین جهت پیشنهاد میکنیم که اگر کاربر جدید نرم افزار تری دی مکس هستید جدیدترین نسخه آن را نصب و از آموزشتری دی مکس 2019 استفاده نمایید و یا اگر کاربر قدیمی این نرم افزار هستید نیز نسخه جدید آن یعنی 2019 را نصب و از آموزش های نسخه جدید استفاده نمایید.

و نیز به این نکته توجه داشته باشید که از 3dsmax 2018 به بعد در فرآیند تهیه رندر از GPU در کنار CPU برای تهیه رندر با پلاگین ویری استفاده همزمان صورت گرفته و به نسبت قدرت کارت گرافیکی سرعت تهیه رندر شما نیز افزایش می یابد به همین خاطر از نسخه جدید تری دی مکس و ویری استفاده نمایید تا زمان کمتری را صرف تهیه رندر از پروژه های خود نمایید.

 

نرم افزار تری دی مکس  یکی از قدرتمندترین نرم افزار های شبیه سازی دنیاست و بدیهیست که تسلط بر این نرم افزار بدون ممارست و صرف زمان کافی برای آموزش و انجام تمرین و پروژه میسر نخواهد شد.

لذا پیشنهاد میکنیم حال که گروه ما با هدف ایجاد حق آموزش برابر و مساوی اقدام به تهیه بست های آموزشی بی نظیر نموده است شما نیز به عنوان کاربر علاقمند به استفاده از نرم افزار و پلاگین ، زمان کافی برای تسلط بر این نرم افزار قدرتمند و محبوب اختصاص دهید.

 

 

در مسیر آموزش ویری ما با قدرت همراه شما هستیم.

 

 برای تهیه بسته آموزش نرم افزار تری دی مکس نسخه 2019  بیش از 4 ماه زمان صرف ضبط ، تدوین و انتشار آن نموده ایم و عمیقا اعتقاد داریم که صداقت در آموزش به معنی یاد دادن تمامی دستورات و ترفندها بصورت گویا و مختصر بودن است که در تمامی بسته های خود آن را لحاظ نموده ایم.

و مطمئن هستیم که شما نیز پس از مشاهده ویدئو های موجود در تمام بسته ها این صداقت را تایید خواهید نمود. 

 

 

در ادامه ...

 

معرفی سر فصل های بسته آموزش تری دی مکس 2019

 

سر فصل A  : معرفی نرم افزار + نکات انتخاب و خرید قطعات سخت افزار

سر فصل B : آموزش تمامی دستورات مربوط به ویوپرت ها ( پنجره های دید  )

سر فصل C  :  آشنایی با تمامی آیکان های موجود در نوار ابزار اصلی Main toolbar

سر فصل D : آشنایی با تمامی ابزار و دستورات موجود در پنل دستورات   Commond panel

سر فصل E : آموزش تمام گزینه های مرتبط با حوزه معماری در منوی اصلی نرم افزار تری دی مکس

 

 

 

عناوین ویدئو های بسته 3dsmax 2019 پیش رو  ...

 


INTRODUCE A
A 01 –مقدمه
INTRODUCE A 02 - …
A 02 - 01 - معرفی نرم افزار تری دی مکس – قسمت 01
A 02 - 02 – معرفی نرم افزار تری دی مکس – قسمت 02
A 02 - 03 – معرفی نرم افزار تری دی مکس – قسمت 03
A 02 - 04 - معرفی نرم افزار تری دی مکس – قسمت 04

SYSTEM REQUARMENT A 03 - …
A 03 – 01 - معرفی نحوه انتخاب قطعات سخت افزاری برای خرید حداقل سیستم مورد نیاز – قسمت 01
A 03 – 02 - معرفی نحوه انتخاب قطعات سخت افزاری برای خرید حداقل سیستم مورد نیاز – قسمت 02
A 03 – 03 - معرفی نحوه انتخاب قطعات سخت افزاری برای خرید حداقل سیستم مورد نیاز – قسمت 03
A 03 – 04 - معرفی نحوه انتخاب قطعات سخت افزاری برای خرید حداقل سیستم مورد نیاز – قسمت 04

HIDE & DOCK TOOLBAR A 04 - …
A 04 – 01 - نمایش یا مخفی نمودن نوار ابزار های فرعی
A 04 – 02 - نمایش یا عدم نمایش سه نوار ابزار اصلی MB / MT /CP
A 04 – 03 - نمایش یا عدم نمایش نوارابزار زمان

A 05- بازگشت به حالت قبل از اعمال دستور UNDO و لغو آن REDO
A 06-مقید کردن حرکات AXIS CONSTRAINT
A 07-اشنایی با STATUS BAR

 

VIEW PORT B
B 01- معرفی پنجره های دید تری دی مکس
B 02- غیر فعال نمودن پنجره های دید DISABLED و نیز اشنایی با فرم دید پرسپکتیو و ارتو
B 03- اشنایی با حالات مختلف نمایشی موارد در پنجره های دید
B 04- حالت نمایش سیمی WIRE و نمایش سطوح همراه محاسبات سایه HIGH QUALITY
B 05- حداکثر نمودن سایز ویوپرت فعال
B 06- جابجایی با موس در ویو پرت
B 07- زوم در ویوپرت و نیز اشنایی با FOV
B 08- تعیین نمایش یاعدم نمایش تکسچرها در حالت نمایشی سیمی و نمایش سطوح
B 09- معرفی مشخصات هر یک موارد موجود در محیط
B 10- فعال یا غیر فعال نمودن دستور اسنپ برای موارد فریز شده در ویوپرت

MAIN TOOLBAR C
C 01 - لینک کردن آبجکت یا سایر موارد و قطع این ارتباط
C 02 – فیلتر های انتخابی SELECTION FILTER
SELECTION WAY C 03 - …
C 03 – 01 - اشنایی با انتخاب یا لغو دستوری در تری دی مکس
C 03 – 02 - معرفی راه های انتخاب در تری دی مکس – قسمت 01
C 03 – 03 - معرفی راه های انتخاب در تری دی مکس – قسمت 02
C 03 – 04 - معرفی راه های انتخاب در تری دی مکس – قسمت 03
C 03 – 05 - معرفی راه های انتخاب در تری دی مکس – قسمت 04

TRANSFORM & TRANSFORM TYPE IN … C 04 - …
C 04 – 01 - آشنایی با دستور ترنسفرم MOVE
C 04 – 02 - آشنایی با دستور ترنسفرم ROTATE
C 04 – 03 - آشنایی با دستور ترنسفرم SCALE

SNAP C 11 - …
C 11 – 01 - معرفی دستور اسنپ
C 11 – 02 - آشنایی با مارکر های اسنپ – قسمت 01
C 11 – 03 - آشنایی با مارکر های اسنپ – قسمت 02
C 11 – 04 - آشنایی با مارکر های اسنپ – قسمت 03
C 11 – 05 - اسنپ درصد و اسنپ زاویه
C 11 – 06 - آشنایی با اسنپ دو بعدی
C 11 – 07 - معرفی سربرگ گرید در اسنپ – قسمت 01
C 11 – 08 - معرفی سربرگ گرید در اسنپ – قسمت 02
C 11 – 09 - افزایش یا کاهش تعداد ارقام اعشار و دقت ترسیم در تری دی مکس

C 04 – دستورات TRANSFORM جابجایی ،چرخش و تغییر سایز و جابجایی عددی TRANSFORM TYPE IN
C 05 - جابجایی با قابلیت تشخیص سطح 01
C 06 - جابجایی با قابلیت تشخیص سطح 02
C 07 – معرفی سیستم مختصات در تری دی مکس
C 08 –سیستم مختصات و معرفی گیزموها 01
C 09 - سیستم مختصات و معرفی گیزموها 02
C 10 – آشنایی با نقطه مبنای اعمال دستورات به آبجکت های انتخابی
C 11 – مجموعه کامل دستورات اسنپ
C 12 – مجموعه های انتخابی
C 13 – دستور قرینه سازی

ALIGN C 14 - …
C 14 – 01 - آشنایی با ابزار انطباق سریع
C 14 – 02 - معرفی انواع دستورات ALIGN


C 15 – لایه بندی و مدیریت لایه ها

3DSMAX MATERIAL & MAPS C 16 - …
C 16 – 01 - معرفی مجموعه مپ و متریال های تری دی مکس
C 16 – 02 - آشنایی با موتور رندرها و دسته بندی متریال ها
C 16 – 03 - ابزار انتخاب متریال
C 16 – 04 - دستورات رفتن به قسمت همزاد یا والدین
C 16 – 05 - معرفی ابزار های پنجره متریال ادیتور
C 16 – 06 - را ه های اختصاص متریال به آبجکت ها
C 16 – 07 - اختصاص متریال به همه آبجکت های صحنه فقط با یک اسلات متریال
C 16 – 08 - آشنایی با متریال استاندارد
C 16 – 09 - راه های غیر فعال نمودن REAL WORLD MAP SIZE
C 16 – 10 - آشنایی با متریال MULTI SUB OBJ – قسمت 01
C 16 – 11 - آشنایی با متریال MULTI SUB OBJ – قسمت 02
C 16 – 12 - معرفی متریال COMPOSITE
C 16 – 13 - معرفی مپ BITMAP – قسمت 01
C 16 – 14 - معرفی مپ BITMAP – قسمت 02
C 16 – 15 - آشنایی با مپ CELLULAR
C 16 – 16 - آشنایی با مپ COLOR CORRECTION
C 16 – 17 - آشنایی با مپ CHECKER
C 16 – 18 - آشنایی با مپ COLOR MAP
C 16 – 19 - آشنایی با مپ COMPOSITE
C 16 – 20 - آشنایی با مپ های DENT / MARBLE / SMOCKE / SPLAT / STUCCO
C 16 – 21 - آشنایی با مپ FALL OFF
C 16 – 22 - آشنایی با مپ GRADIENT MAP
C 16 – 23 - آشنایی با مپ MIX
C 16 – 24 - آشنایی با مپ MULTI TEXTURE
C 16 – 25 - آشنایی با مپ NOISE
C 16 – 26 - آشنایی با مپ RGB TINT / RGB MULTIPLY
C 16 – 27 - آشنایی با مپ SUBSTANCE
C 16 – 28 - آشنایی با مپ TILES

COMMAND PANEL D
GEOMETRY D 01- …
D 01 – 01- قابلیت تشخیص خودکار سطح در ترسیمات
D 01 – 02- معرفی مفهوم نرمال و جهت سطوح تشکیل دهنده احجام
D 01 – 03- روش های متفاوت ترسیم احجام پیش فرض تری دی مکس
D 01 – 04- اشنایی با انواع احجام پیش فرض تری دی مکس – قسمت 01
D 01 – 05- اشنایی با انواع احجام پیش فرض تری دی مکس – قسمت 02
D 01 – 06- اشنایی با احجام نا منظم پیش فرض تری دی مکس
D 01 – 07- دستور تبدیل احجام MORPH
D 01 – 08- دستور چینش مورد روی سطوح مورد دیگر
D 01 – 09- دستور ایجاد ارتباط بین موارد در تری دی مکس
D 01 – 10- دستور BOOLEAN جهت کم کردن ، ادغام و ایجاد وجه اشتراک بین 2 حجم
D 01 – 11- دستور برش و درج یک متن روی سطح یک حجم
D 01 – 12- آشنایی با دستور پر کاربرد LOFT – قسمت 01
D 01 – 13- آشنایی با دستور پر کاربرد LOFT – قسمت 02
D 01 – 14- دستور PROBOOLAEN برای تاثیر گذاری روی چند مورد
D 01 – 15- معرفی انواع درب های پیش فرض تری دی مکس
D 01 – 16- معرفی انواع پنجره های تری دی مکس
D 01 – 17- دستورات ترسیم نرده مقید به مسیر و ترسیم دیوار و درختان پیش فرض تری دی مکس
D 01 – 18- آشنایی با ترسیم انواع پله

SHAPE D 02 - …
D 02 - 01 - روش های ترسیم SHPAE ها و تغییر رنگ و نام پس از ترسیم
D 02 - 02 – معرفی انواع نقاط در ترسیمات دو بعدی
D 02 - 03 - معرفی سربرگ های موجود در مورد ترسمات دو بعدی پیش فرض تری دی مکس – قسمت 01
D 02 - 04 – معرفی سربرگ های موجود در مورد ترسمات دو بعدی پیش فرض تری دی مکس – قسمت 02
D 02 - 05 - ادامه اشنایی با انواع ترسیمات دو بعدی دسته بندی SPLINE – قسمت 01
D 02 - 06 - ادامه اشنایی با انواع ترسیمات دو بعدی دسته بندی SPLINE – قسمت 02
D 02 - 07 - اشنایی با انواع ترسیمات دو بعدی دسته بندی EXTENDED SPLINE

LIGHT D 03 - …
D 03-01 - قابلیت تشخیص سطح برای ترسیم منابع نوری و تغییر رنگ و نام
D 03-02 – منبع نوری TARGET LIGHT در دسته بندی PHOTOMETRIC – قسمت 01
D 03-03 - منبع نوری TARGET LIGHT در دسته بندی PHOTOMETRIC – قسمت 02
D 03-04 - منبع نوری TARGET LIGHT در دسته بندی PHOTOMETRIC – قسمت 03
D 03-05 - منبع نوری TARGET LIGHT در دسته بندی PHOTOMETRIC – قسمت 04
D 03-06 – منبع نوری TARGET LIGHT در دسته بندی PHOTOMETRIC – قسمت 05
D 03-07 – منبع نوری FREE LIGHT در دسته بندی PHOTOMETRIC
D 03-08 – منبع نوری SUN POSITIONER – قسمت 01
D 03-09 - منبع نوری SUN POSITIONER – قسمت 02
D 03-10 – منبع نوری SPOT در دسته بندی STANDARD – قسمت 01
D 03-11 - منبع نوری SPOT در دسته بندی STANDARD – قسمت 02
D 03-12 - منبع نوری DIRECT در دسته بندی STANDARD
D 03-13 – منبع نوری OMNI
D 03-14 – منابع نوری ARNOLD و منبع نوری SKYLIGHT در دسته بندی STANDARD

CAMERA D 04- …
D 04 -01 - معرفی انواع دوربین های تری دی مکس
D 04 -02 - معرفی دوربین فیزیکال تری دی مکس –قسمت 01
D 04 -03 - معرفی دوربین فیزیکال تری دی مکس –قسمت 02
D 04 -04 - معرفی دوربین فیزیکال تری دی مکس –قسمت 03
D 04 -05 - معرفی دوربین فیزیکال تری دی مکس –قسمت 04
D 04 -06 – اموزش RFEE / TARGET CAMERA

SPACE WARPS D 05 - …
D 05 – 01- معرفی ابزار های دسته بندی SPACEWARPS - قسمت 01
D 05 – 02- معرفی ابزار های دسته بندی SPACEWARPS - قسمت 02

SYSTEM D 06 – …
D 06 – 01 - اشنایی با امکانات سربرگ SYSTEM

MODIFY D 07 - …
D 07 – 01 - انتقال مادیفایر ها بین احجام
D 07 – 02 - حذف کردن مادیفایر اختصاص داده شده از روی آبجکت
D 07 – 03 - سفارشی سازی دکمه ها برای مادیفایر های پرکاربرد
D 07 – 04 - اموزش مادیفایر BEVEL PROFILE
D 07 – 05 - آموزش مادیفایر TAPER
D 07 – 06 - آموزش مادیفایر BEND
D 07 – 07 - آموزش مادیفایر SKEW
D 07 – 08 - آموزش مادیفایر TWIST
D 07 – 09 - آموزش مادیفایر EXTRUDE
D 07 – 10 - آموزش مادیفایر FFD - قسمت 01
D 07 – 11 - آموزش مادیفایر FFD - قسمت 02
D 07 – 12 - آموزش مادیفایر LATHE
D 07 – 13 - آموزش مادیفایر SHELL
D 07 – 14 - آموزش مادیفایر SYMMETRY
D 07 – 15 - آموزش مادیفایرهای OPTIMIZE و TURBO SMOOTH
D 07 – 16 - آموزش مادیفایرهای TESSELLATE و HSDS
D 07 – 17 - آموزش مادیفایرهای MELT و LATTICE

HIERARCHY D 08 - …
D 08 – 01 – معرفی نقطه ثقل و تغییر محل آن – قسمت 01
D 08 – 02 - معرفی نقطه ثقل و تغییر محل آن – قسمت 02
D 08 – 03 – قفل کردن یک مورد در محیط برای عدم امکان اعمال دستورات ترنسفرم

MOTION D 09 - …
D 09 -01 - اموزش تولید انیمیشن در معماری – قسمت 01
D 09 -02 - اموزش تولید انیمیشن در معماری – قسمت 02
D 09 -03 - اموزش تولید انیمیشن در معماری – قسمت 03
D 09 -04 - اموزش تولید انیمیشن در معماری – قسمت 04

DISPLAY D 10 - …
D 10 – 01 – تغییر رنگ موارد
D 10 – 02 – مخفی کردن موارد در صحنه بر اساس دسته بندی
D 10 – 03 – اموزش انواع دستورات مخفی کردن
D 10 – 04 – اموزش انواع دستورات فریز کردن موارد در صحنه
D 10 – 05 – معرفی قسمت مشخصات موارد موجود در صحنه و تغییر ان

UTILITIES D 11 - …
D 11 – 01 - معرفی سربرگ UTILITIES - قسمت 01
D 11 – 02 - معرفی سربرگ UTILITIES - قسمت 02


MODELING IN AUTOCAD OR 3DSMAX??? D 12 - …
D 12 – 01 – تفاوت مدلسازی در تری دی مکس و اتوکد

EDIT SPLINE D 13 - …
D 13 – 01 - اختصاص editable یا convert نمودن یک ترسیم دو بعدی ، کدام روش بهتر است ؟؟؟
D 13 – 02 - آشنایی با انواع نقاط در مورد ترسیمات دو بعدی
D 13 – 03 - اموزش تبدیل خطوط و ترسیمات دو بعدی به حجم قابل دید در ویو پرت و نیز قابل رندر – قسمت 01
D 13 – 04 - اموزش تبدیل خطوط و ترسیمات دو بعدی به حجم قابل دید در ویو پرت و نیز قابل رندر – قسمت 02
D 13 – 05 - اموزش ابزار انتخاب نرم در مورد خطوط
D 13 – 06 - آموزش ابزار های ATTACH / ATTACH MULT / CONNECT / CREATE LINE
D 13 – 07 - اموزش ابزارBOOLEAN / CLOSE / ATTACH / DETACH
D 13 – 08 - ابزار INSERT
D 13 – 09 - اشنایی با دستورات CHAMFER / FILLET / REVERSE
D 13 – 10 - آشنایی با دستورات TRIM / OUTLINE


EDIT POLY D 14 - …

D 14 – 01 - اشنایی با زیر قسمت های موجود درEDITABLE POLY و EDITABLE SPLINE
D 14 – 02 - اموزش اصول کار با ادیت پالی مانند ID / SG / NORMAL / FLIP
D 14 – 03 - اموزش کامل گروه های هموار سازی SG
D 14 – 04 - معرفی ادیت پالی
D 14 – 05 - معرفی زیر قسمت های EDITABLE POLY
D 14 – 06 - اشنایی با امکان عدم انتخاب سطوح پشتی
D 14 – 07 - اموزش انتخاب نرم در ادیت پالی
D 14 – 08 - ایجاد پستی ، بلندی و ناهماری بر روی سطوح حجم با ادیت پالی
D 14 – 09 - مقید نمودن حرکت زیر قسمت ها به لبه ها یا سطوح داخلی
D 14 – 10 - ایجاد نقاط جدید و ادغام و جوش دادن نقاط انتخاب شده
D 14 – 11 - اضافه یا کم نمودن یک حجم به ادیت پالی فعلی
D 14 – 12 - برش سطوح به کم ابزار CUT / SPLIT
D 14 – 13 - برش ادامه دار به کمک ابزار QUICK SLICE
D 14 – 14 - تقسیم سطوح یه قسمت های بیشتر با TESSELLETE و نیز تخت کردن زیر قسمت های انتخابی در راستای یک محور
D 14 – 15 - نمایش و یا مخفی نمودن زیر قسمت ها
D 14 – 16 - اشنایی با ابزار های موجود در سربرگ اختصاصی نقاط در ادیت پالی
D 14 – 17 – اشنایی با ابزار های موجود در سربرگ اختصاصی لبه در ادیت پالی
D 14 – 18 – اشنایی با ابزار های موجود در سربرگ اختصاصی حفره در ادیت پالی
D 14 – 19 – اشنایی با ابزار های موجود در سربرگ اختصاصی سطوح در ادیت پالی
D 14 – 20 – اشنایی با ابزار های موجود در سربرگ اختصاصی اجزاء مستقل در ادیت پالی

 


MENU BAR E - …

FILE E – 01
E 01 – 01 - باز کردن سند خام و نیز برگشت صحنه فعلی به فرم خام و پیشفرض تری دی مکس
E 01 – 02 - باز کردن مجدد فایل پروژه انجام شده اخیر
E 01 – 03 - ذخیره فایل پروژه و انجام ذخیره مستقل
E 01 – 04 - ذخیره صرفا یک یا چند مورد انتخاب شده در صحنه
E 01 – 05 - ایجاد ذخیره برای ورژن های قبلی در تری دی مکس
E 01 – 06 - ایجاد آرشیو از پروژه برای انتقال به سیستم دیگر همراه تکسچر ها
E 01 – 07 - ورود پلن یا آبجکت از سایر نرم افزار ها به تری دی مکس
E 01 – 08 - ورود آبجکت یا مورد دیگری به صحنه تری دی مکس فعلی از فایل تری دی مکس دیگری
E 01 – 09 - جایگزینی آبجکتی در صحنه با آبجکت همنامی در فایل تری دی مکس دیگر
E 01 – 10 - ایجاد لینک با سایر نرم افزار
E 01 – 11 - صادر کردن مورد یا آبجکتی از تری دی مکس به سایر نرم افزار ها
E 01 – 12 - کار با ابزار REFRENCES و نیز ایجاد چکیده اطلاعات از پروژه فعلی

MENU BAR> EDIT E – 02 - …
E 02 – 01 – آشنایی با ذخیره موقتی پروژه داخل آن و حین کار و در نهایت بازیابی آن
E 02 – 02 – اموزش نحوه ایجاد کلون در تری دی مکس مانند کپی و ...
E 02 – 03 – اموزش ابزار TOOL BOX
E 02 – 04 – اموزش دستورات بسیار کاربردی و پیش فرض انتخاب موارد در تری دی مکس

 


MENU BAR > TOOLS E– 03 - …
E 03 – 01 - انتخاب بر اساس نام
E 03 – 02 - قرنطینه و قفل نمودن یک مورد در تری دی مکس
E 03 – 03 - مدیریت قالب ها
E 03 – 04 - مدیریت منابع نوری تری دی مکس و پلاگین ویری
E 03 – 05 - اموزش دستور ARRAY - قسمت 01
E 03 – 06 - اموزش دستور ARRAY - قسمت 02
E 03 – 07 - نامگذاری و تغییر نام موارد در تری دی مکس
E 03 – 08 - مدیریت رنگ ها
E 03 – 09 - تهیه کلون و هماهنگ نمودن کلون تهیه شده با یک مورد در تری دی مکس
E 03 – 10 - به تسبیح کشیدن یک مورد بر روی یک مسیر در تری دی مکس
E 03 – 11 - ( خط کش ) اندازه گیری فاصله بین دو نقطه در تری دی مکس

MENU BAR > GROUP E– 04 - …
E 04 – 01 - اموزش کامل تمامی دستورات مربوط به گروه بندی در تری دی مکس


MENU BAR > VIEW E– 05 - …
E 05 – 01 – اموزش تنظیمات ویوپرت – قسمت 01
E 05 – 02 – اموزش تنظیمات ویوپرت – قسمت 02
E 05 – 03 – ذخیره و بازیابی زاویه دید فعلی
E 05 – 04 – مدیریت مکعب دید و ایجاد دوربین در زاویه دید فعلی
E 05 – 05 – نمایش و عدم نمایش گیزمو های مربوط به دستورات ترنسفرم


MENU BAR > RENDER E– 06 - …
E 06 – 01 – آموزش سربرگ رندر
E 06 – 02 – اموزش بخش نورپردازی محیط و کنترل روشنایی رندر
E 06 – 03 – اموزش رندر زوایای مختلف بصورت مداوم

MENU BAR > SCRIPT E– 07 - …
E 07 – 01 - اموزش بخش کاربردی RUN SCRIPT
E 07 – 02 - اموزش کار با اسکریپت بسیار کاربردی FLOOR GENERATOR - قسمت 01
E 07 – 03 - اموزش کار با اسکریپت بسیار کاربردی FLOOR GENERATOR - قسمت 02

MENU BAR > CUSTOMIZE E– 08 - …
E 08 – 01 - سفارشی سازی کیبورد و نیز محیط کاری تری دی مکس – قسمت 01
E 08 – 02 - سفارشی سازی کیبورد و نیز محیط کاری تری دی مکس – قسمت 02
E 08 – 03 - تغییر تم محیط کاری تری دی مکس
E 08 – 04 - سفارشی سازی مسیر های پیش فرض مانند متریال و تکسچر ها و ...
E 08 – 05 - اموزش بخش PREFERENCES – قسمت 01
E 08 – 06 - اموزش بخش PREFERENCES – قسمت 02
E 08 – 07 - تعیین واحد ترسیمی و ورود پلن از سایر نرم افزار ها مانند اتوکد در تری دی مکس

MENU BAR > WORKSPACE E– 09 - …
E 09 – 01 – اشنایی با انواع محیط کاربری و تغییر آن

 

 برای سفارش کامل ترین بسته آموزش تری دی مکس 2019 کشور اینجا کلیک نمایید.